perjantai 14. syyskuuta 2012

Autumn has arrived

Moikka!
Olin tällä viikolla mummin ja ukin mökillä. Mulla oli Amanda mukana ja otin niiden pihalla vähän kuvia. Kuvaaminen oli hankalaa, koska ulkona oli tosi kylmä ja aina välillä ihan yhtäkkiä alko sataa vettä ja rakeita. Onneks kohta on syysloma ja me lähdetään Dubaihin.
Aaah, +40 astetta kelpaa mulle :)
 
 

 






 

 



 
Aika tommosia syksyisiä noista tuli :)
Mummilla on ihana piha, jossa oli tosi kiva kuvata.
Blogger ei toimi taaskaan, mutta mä oon oppinu nyt suunnilleen, mistä ne hävinneet kuvat löytyy.
Toivottavasti tykkäsitte!
 
 
 
 
 
 


8 kommenttia:

  1. Uiiiiii, ihania kuvia<3 Tosi syksyisiä:3 Ihanaa ku meette dubaihin:)

    kreetannuket.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ompas ihania kuvia! Amanda on kyllä ylisöpö ÅwÅ...

    http://kapymetsa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Rakastan sun blogii. Oon ollu tähän asti piilolukija. :D

    VastaaPoista
  4. Ui, ihania kuvia, tykkään sun blogista hirmuisesti! (:



    >> paulasdoll.blogspot.fi <<

    VastaaPoista